Modlitwa

Aniele Boży Stróżu mój
Ty zawsze przy mnie stój
Czy słyszysz me wołanie?
Ja krzyczę, zabierz ten smutek
Pochowajmy go na cmentarzu
A na grobie niech zakwitną róże

Ty zawsze przy mnie stój
Pamiętasz mamo?
Kreśliłaś mi krzyżyk na czole na dobranoc
Miałeś mnie chronić jak talizman
A teraz gdy Cię potrzebuję - Ty odchodzisz

Miałeś być rano i wieczór, Boże
Ja tak potrzebuję tego
Przypomnij sobie o mym imieniu
Oddaj mi życie lub zabierz, co z niego zostało
Nie karz mi cierpieć
Bez niej to nie to samo

Niech zegar tyka
Wybije ma godzina
Te myśli szpetne dla psychiki
Wbijają ostrza w duzę
Gdy patrzę na gałąź
Na szyi się wiąże pętla

Aniele mój drogi, gdzie jesteś?
Oddaj mi życie i nie karz więcej
Popełniam błędy, bo jestem człowiekiem
Gdzie mam Cię szukać mój Aniele?
Oddaj mi ją, proszę
Czy proszę o zbyt wiele?
21.03.2017r.

Komentarze

  1. Bardzo fajnie! :)
    Jest taki inny, wyjątkowy :) Ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisany dla kogoś...
      Dzięki za opinię :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1