Fotografia



Fotografia ta

Twoje zdjęcia…


Wpadła mi w ręce pewna fotografia

Ona sprawiła ból mojego serca

Ono teraz krwawi, krwawi szczerością

Ty na niej taka roześmiana

Nic się nie zmieniłaś, od roku taka sama.



Tak, Ty jesteś na huśtawce

Bo bardzo to lubiłaś

Wtedy myślałem, świat należy do nas

Lecz teraz Ciebie nie ma

Nie będzie happy endu.



Tamtego lata trafiłem do bajki

Nie było gór, rzek, lasów, nie było też zamku

Ja byłem księciem, a Ty mą księżniczką

A koroną naszą była miłość

Miało być na zawsze.

A teraz?

Teraz po Tobie została fotografia

Którą dla Ciebie zrobiłem

Ale to nie ważne, bo Ciebie już nie ma

Nie mam nadziei, że jeszcze Cię zobaczę.



Patrzę na te zdjęcie, wtedy taka piękna

I ta Twoja niezwykła sukienka

Biała bluzeczka – aniołem byłaś

Ciągle się uśmiechasz

A dzisiaj nawet nie zadzwonisz, już mnie nie pamiętasz.



Fotografia ta…

Tyle mi zostało.

10.06.2014r.

Komentarze

  1. Bardzo fajny wiersz, widać że piszesz to, co czujesz. Słowo "niema" piszemy oddzielnie tak na przyszłość bo tu widzę parę błędów się powtarzało i w innych wierszach. ;)
    Rób to dalej, będę zaglądać. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A błędy będę poprawiał, bo faktycznie kilka mi umknęło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1