To będziesz Ty



Chodź, usiądź tu obok mnie

Chwyć za rękę mocno mnie

Niech Twe ciepło przeniknie

Przez całe, zimne ciało me



Ja zamieniam się w rdze

I rude serce me, tak – ono

Pompuje brudną krew

Pełno wspomnień w niej



Proszę, przysuń bliżej się

Wierzę, że to Ty oczyścisz mnie

Ze strachu cały drżę

Wiem, dzięki Tobie lepszy stanę się



Teraz przytul się

Ja obejmę ręką Ciebie

Do ucha wyszepcz mi

Chciałbym wiedzieć, czego pragniesz

A co robię źle



Zamknij oczy swe i nie pytaj o nic

Usta truskawkowe zbliż

Niech czarno-biały film w kolorowy zmieni się

Bez zakłóceń i szmerów żadnych

Tak – oboje tego chcemy



Więc nie mów nic, do ucha śpiewam Ci

I leć ze mną, tam gdzie nie był nikt

Obłoki rozsunęły się, zrobiły nam drzwi

Nie ma już rdzy

Tylko my, na lepsze i gorsze dni.

8.06.2014r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1