Cieni gra



Gdy zapada zmrok
nikt nie chodzi ulicami
siadasz obok mnie
i łapiemy się dłońmi.

Zapada zmrok
ciemność między wskazówkami
zabierasz dłoń
i opierasz na niej głowę
odpływasz mi
gdzieś daleko marzeniami
podnosisz wzrok
z uśmiechniętymi ustami.

To tylko ja
jedno wielkie, małe zero
co za szczęście ma
ono nosi imię twe
tylko ty i ja
na na, na na, na na.

Godzina zmrok
i pogasły już latarnie
widzę oczu blask
przy kominku piękny wyraz
to twoja twarz
na ścianie cienie dwa.
To tylko ja
jedno wielkie, małe zero
co za szczęście ma
ono nosi imię twe
tylko ty i ja
na na, na na, na na.

Zbliżają się
powolutku, lecz bardzo śmiało
usta
dotykają obcych bardzo bliskich warg
ogień
on rozpala dwa ciała
na ścianie
przedstawienie cieni gra
tylko ty i ja
na na, na na.

Nikomu cię nie oddam
ty i ja
zawsze tylko sobie
ty i ja
na na, na na, na na.
1.11.2014r.

Komentarze

  1. Czytając to jakimś dziwnym trafem nasunęła mi się w głowie melodia i trochę ją zaśpiewałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1