Jak na imię mam?



Ja na imię mam – nieszczęście

Gdzie nie pójdę tam pech

Ludzie boją się, uciekają ode mnie.

Ja na imię mam – niezręczny

Sytuacji w brud, nie wiem jak zachować się

Ogień ogniem gaszę.



Bo wszystko, co mam

Wszystko, co chciałbym mieć

To nigdy nie będzie moje.



Ja na imię mam – twe szczęście

Bo każdego dnia daję ci uśmiech w prezencie

Nie obchodzi mnie zdanie innych.

Ja na imię mam – tajemnica

Swe skryte myśli i marzenia mam

A humory, co raz to inne.



Bo wszystko, co mam

Wszystko, co chciałbym mieć

To nigdy nie będzie moje.



Jak na imię mam?

Czy w ogóle dano mi je?

Przemierzam świat i odkrywam wciąż to nowe

Ale czy odnajdę się?

Pytanie wydawałoby się proste

A ja wciąż mijam siebie.

1.10.2014r.


Komentarze

  1. " Ja na imię mam – twe szczęście

    Bo każdego dnia daję ci uśmiech w prezencie"

    I ostatnia strofa moja ulubiona ;)

    Mój drogi artysto z wiersza na wiersz ewoluujesz (na lepsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałeś, był prolog tylko, napisałeś"nie lubię opowiadań, ale ty piszesz świetnie, masz talent" i takie pitolenie, zostawiłeś do siebie link. Później, potem, kiedy były już rozdziały, pod nimi ten sam tekst. Zrób z tego wiersz. i reklamuj się sprawniej. Link usunięty, nikt ode mnie nie trafi już tu. Szukaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak tego nie przeczytasz, ale napiszę tak dla jasności. Nie wchodzę na inne blogi tylko po to, aby się na nich zareklamować! Zostawiam linki pod komentarzem - podpisuję się tym. Chcesz, to wejdź. Jeśli nie chcesz - nie musisz.
    Jeśli chodzi o treści komentarza, to jeśli mi się coś podoba, to piszę to wprost.
    Ale dziękuję za opinię mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1