Tamten dzień



Kolejną kartkę z kalendarza zrywam
Dzień za dniem po mnie spływa
Po raz kolejny słońce do drzwi puka
A zegar sekundy odlicza

A ja wciąż pamiętam tamten dzień
W mej głowie zjawia się
To jest chmura, pada z niej deszcz
W kroplach tych chwil zanurzam się
Spływają po mnie i dziesiątkują się

Kolejny dzień odwiedza mnie
Jakże on miły – prezenty daje mi
To nowe problemy i cenny czas
O wciąż z uśmiechem mi mówi
‘’tak Pawle, zbliża się twój czas’’

A ja wciąż pamiętam tamten dzień
W mej głowie zjawia się
To jest chmura, pada z niej deszcz
W kroplach tych chwil zanurzam się
Spływają po mnie i dziesiątkują się

Nie wiem, co bym nie robił
Wciąż pamiętam ten dzień
Wiatr nagle ustaje i cisza ta
Chmura zawisła czarna, wzbiera się w płacz
Gęstymi kroplami w koło mnie oplata
A potem odchodzi

A ja wciąż pamiętam tamten dzień
W mej głowie zjawia się
To jest chmura, pada z niej deszcz
W kroplach tych chwil zanurzam się
Spływają po mnie i dziesiątkują się

Zegar nagle się zatrzymał , lecz nie czas
On ciągle płynie, na jego pokładzie jestem
On mym kapitanem i barką jednocześnie
Co raz dalej mi od wyspy tamtej
Do kontynentu nieznanego bliżej

A ja wciąż pamiętam tamten dzień
W mej głowie zjawia się
To jest chmura, pada z niej deszcz
W kroplach tych chwil zanurzam się
Spływają po mnie i dziesiątkują się

Na statku tym głosu nie mam
Posłusznie wykonuje zadania dnia każdego
Co raz trudniej… wody wzburzone
Barka gnije, być może nie dopłynie

A ja pamiętam tamten dzień
Idę przed siebie i mijam deszcz
Idę ku słońcu, nie boję się
Potem mogę nie dać rady
Więc spieszę się.
26.09.2014r.

Komentarze

  1. Klimatyczny blog.... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    może obs/obs?
    jak coś to pisz u mnie w komentarzu :)

    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż kusi, aby napisać do tego melodię. Mogłaby wyjść cudowna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to właściwie nie jest wiersz, lecz piosenka - te również piszę.
      No ale niestety nie mam zespołu...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1