Witaj



Witaj, to ja
Spotykasz mnie codziennie

Mijasz i nie wiesz, że to ja

Oczy wbijmy w brudne ulice

Przeszłość nas goni

Zapomnijmy i zasłońmy się, bo jest dziś



Jak się masz?

Już nie pamiętam kiedy Cię pytałem o to

Ale teraz to nie ważne

Bo już nie obchodzi mnie to

Ty masz swoje problemy

Nie chcę się w nie wtrącać



To ja pamiętasz?

Zapomnijmy o tym co było

Powiedzmy sobie ‘’przepraszam’’

Nie zaczynajmy niczego od nowa

To nie ma sensu, prawda?

Niech każde z nas pójdzie swoją ścieżką

26.10.2015r.

Komentarze

  1. Mam wrażenie jakbym czytała polskie tłumaczenie jakiejś zagranicznej piosenki, jakbym skądś to kojarzyła. Ale napisane jest dobrze, pisz dalej :))

    ~Zapraszam do mnie!
    http://kunpowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenia jakby to była piosenka :)
    Fajne, podoba mi się :p Jeszcze tu zajrzę ;)

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1