Do jutra !

Już jutro startuję z nowymi postami. Niestety przez ostatnie kilka dni nie miałem dostępu do internetu, stąd moja nieobecność na blogu. Pojawi się post z kilkoma zdjęciami mojej okolicy oraz zrobimy małą promocję wierszy uczniów z jednego Lubelskiego gimnazjum :)
Tradycjyjnie dziękuję wszystkim, którzy mnie tu odwiedzają oraz komentują - to bardzo mnie motywuje ;).  
Zostawiajcie linki do swoich blogów, napewno zajrzę :d. 
Poniżej klip mojego ulubionego zespołu. Zachęcam do odsłuchania, jest świetny jeśli ktoś preferuje takie klimaty :d
Śpijcie dobrze :)

Komentarze

  1. Nie znam zespołu a na nowe posty czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam większość Twoich poprzednich wierszy i niektóre bardzo mi sie spodobały. Teraz czekam na nowe posty i zostanę tutaj na dłużej :) W sumie dzięki twoim wpisom spróbowałam własnych sił w pisaniu wierszy i muszę przyznać, ze wciagnęło mnie ;) Może kiedyś wyjdzie mi coś sensownego :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałem się że ktoś dzięki mnie zacznie pisać wiersze. Bardzo mi miło :) Gdybyś chciała, to możesz się podzielić swoimi wierszami wysyłając je na maila. Chętnie bym poczytał. Powodzenia w pisaniu i dziękuję :)

      Usuń
    2. Heh. Wierszami się nie podzielę, bo nie ma czym :D Napisałam kilka króciutkich, ale jak na razie nic sensownego z tego nie wyszło ;) W wolnej chwili na pewno do tego wrócę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1