Filmy do polecenia

 Dziś przedstawię Wam dwa filmy, które warto obejrzeć. Pierwszy z mich będzie historyczny, natomiast drugi fantastyczny




1)1920 Bitwa Warszawska

,,1920 Bitwa Warszawska'' to wielki fresk historyczny o jednej z osiemnastu najważniejszych, zdaniem lorda Edgara D'Abernona, bitew w dziejach świata.Była jedyną od XVII wieku zwycięską bitwą stoczoną sa­modzielnie przez Polaków (13–25 sierpnia 1920 roku), która zadecydowała o losach wojny. Bitwa ta zahamowała pochód Armii Czerwonej na Europę i pozwoliła Polsce zachować na dzie­więtnaście lat świeżo odzyskaną niepodległość.

Jest to film godny polecenia miłośnikom historii i nie tylko.
Ukazuje on życie ówczesnych ludzi podczas bitwy. Dość dokładnie jest ukazany sam przebieg walki.
Bitwa ta zahamowała pochód Armii Czerwonej na Europę i pozwoliła Polsce zachować na dziewiętnaście lat świeżo odzyskaną niepodległość.

2) Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
 Akcja filmu rozgrywa się w 1926 roku. Historia rozpoczyna się od przybycia Newta Scamandera (Eddie Redmayne), młodego magizoologa, do Nowgo Jorku. Ma on ze sobą walizkę pełną fantastycznych zwierząt, o których planuje wkrótce napisać książkę. Niestety, zarówno on jak i kilku jego nowych towarzyszy trafiają w sam środek ciągu bardzo dziwnych i magicznych wydarzeń, które mają miejsce w tym amerykańskim mieście. Newt zostaje oskarżony o spowodowanie zamieszek w Nowym Jorku. Powodem mają być fantastyczne zwierzęta, które uciekły mu z walizki. Prawda okazuje się jednak bardziej mroczna.

Film ten powinien spodobać się fanom Harrego Potera.
Oglądałem i polecam, szczególnie w 3D :)





Komentarze

  1. Ja jestem jakoś zniechęcona do bitwy warszawskiej;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bitwę warszawską oglądałam tylko fragmentarycznie, jak w TV leciało. Jak kiedyś znowu będą emitować i będę mieć w tych godzinach wolny czas, to może w końcu obejrzę cały film. O drugim natomiast wcześniej raczej nie słyszałam.
    PS. Właśnie zaczęłam obserwować Twojego bloga.
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do obejrzenia, chodź momentami ciężko się ogląda :)

      Usuń
  3. Ogladalam bitwe warszawsza. I strasznie lubie takie filmy wiec polecam tez

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz zdanie :) w przyszłości będzie więcej takich wpisów. Pozdrawiam

      Usuń
  4. "Bitwę Warszawską" już kiedyś oglądałem i do dzisiaj jestem pod ogromnym wrażeniem ;)
    Tego drugiego jeszcze nie oglądałem, ale nadrobię zaległości, kiedy tylko będę miał czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi od paru dni w kinach jest :) ale polecam gorąco
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Myślałem, albo raczej miałem nadzieję na ,, ósmą część Harrego Pottera". wiem, że FS różni od niego wiele ale to jednak cały czas świat potterowski. Co prawda jest parę nawiązań, a film sam w sobie jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny, jednak to kolejny cios potwierdzający fakt że nawet pomimo powrotu uniwersum, ulubiona przez miliony fanów seria skończyła się na zawsze ;)

    Co do ,, Bitwy warszawskiej film badzo słaby. Jeśli rozpatrujemy polskie filmy patriotyczne polecam ,, Katyń", lub ostatnio wypuszczony ,, Wołyń".

    Blog bardzo mi się podoba, ciekawe uniwersalne treści i hipnotyzujący szablon. W miedzy czasie zapraszam do siebie na nowo powstały blog:

    http://nieprzecietny-milosnik.blogspot.com

    Powodzenia kolego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1