Pozdrowienia znad morza

Ostatnio zobaczyłem, że mam sporą kolekcję pocztówek, które zbieram.
Ta którą tu wstawiłem należy do moich ulubionych. Poniżej przedstawię wierszyk, który znajduje się na odwrocie tej pocztówki :)

Jestem na plaży - słońca nie brakuje,

ale rozłąka z Tobą, wiele mnie kosztuje...

Ciągle myślę o Tobie Kochanie,

chodź wiem, że to tylko krótkie rozstanie...


Mam ogromny sentyment do tej pocztówki. Pewnie dlatego, że dostałem ją od bliskiej osoby, którą kocham. Zbieranie pocztówek, to wciągające hobby.

Komentarze

  1. Ja też kiedyś lubiłam zbierać pocztówki. :)
    Bardzo fajny wiersz. Obserwuję.
    bloog-z-pasji.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zbieram pocztówki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1