Pierwszy dzień WIOSNY

 
Początek wiosny astronomicznej przypada dokładnie 20 marca 2017 r. o godzinie 11:29. Astronomiczna wiosna to termin, który określa równonoc wiosenną. Oznacza to, że tego dnia dzień i nos trwają tak samo długo. Oznacza to więc, że od 20 marca noc będzie krótsza, a dzień będzie się stopniowo wydłużał. 

Nareszcie wiosna. Oczekiwana przez wielu. Najlepszy moment aby zrobić porządki; nie tylko w naszych domach, ale i życiu. Ja wybieram drugą opcję. Ostatnim czasy zaniedbałem je. Stałem się ''gorszym'' człowiekiem. Nie potrafiłem przyznać się do błędów. Ale nadeszła wiosna, czas ułożyć swoje życie, postarać się walczyć ze swoimi wadami. Może jest już za późno na te zmiany. Jedno jest pewne, trzeba próbować postawić się wszystkim przeciwieństwom losu.  Będę się starał odzyskać swoje życie, bo naprawdę mi zależy. Zależy na pewnej osobie...
 
Pozdrawiam.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1