Trochę Niepamięci

Dziś wyjątkowo dwa posty. Znalazłem bardzo wpadającą w ucho i z przesłaniem piosenkę. Mowa tu oczywiście o legendarnym zespole Lady Pank. Wychowałem się na tego typu muzyce. Ich piosenki towarzyszą mi od urodzenia. 
Coś mi się wydaje, że przy tej piosence powstanie sporo wierszy :)
Poniżej dodaję teledysk oraz tekst, który bardzo mi się podoba.
Zachęcam do odsłuchu!

Jeszcze tylko jedna uwaga, dla tych, którzy dodają komentarze, bez wcześniejszego przeczytania wpisu. NIE JESTEM AUTOREM TEGO TEKSTU. TO NIE JEST MÓJ WIERSZ! 



Zbudził się pośrodku dnia
Ona nie mówiła "idź!"
Przed oczami siebie mam
Gdy tam nie miało mnie być

Innym razem widział to
Co dla siebie schować mógł
I pokruszył komuś dom
Nim pożałował trzech słów

Boże, daj mi trochę niepamięci
Bym oddechu nabrać mógł
Jeśli nie da się już nic odkręcić
Wymieć z mojej, wymieć z mojej głowy ból

Wyciągniętą w zgodzie dłoń
Minął jak zwalony pień
Ale ja to przecież on
Sobie nie robi się scen

Boże, daj mi trochę niepamięci
Bym oddechu nabrać mógł
Jeśli nie da się już nic odkręcić
Wymieć z mojej, wymieć z mojej głowy ból

Boże, daj mi trochę niepamięci
Bym oddechu nabrać mógł
Jeśli nie da się już nic odkręcić
zabierz razem, zabierz razem z duszą ból
zabierz razem z duszą ból
zabierz razem z duszą ból
zabierz razem z duszą ból

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1