Fotografia, moja pasja

Nigdy nie sądziłem, że aż tak się zakocham w fotografowaniu. Ostatnio nie potrafię się rozstać z aparatem. Nie wszędzie mogę go zabrać, no ale od czego jest telefon ( musiałem kupić nowy, a zdjęcia robi powalająco dobre). Od jakiegoś czasu myślę nad zrobieniem sobie kursu fotograficznego. Koszt nie jest mały, bo to koło 5 tyś. Druga sprawa to zakupienie profesjonalnego sprzętu i założenie własnej działalności. Także ten koszt się może nawet po troić.  Ale jeśli się myśli o tym na poważnie, to wydatki prędzej czy później się zwrócą. Ale do tego potrzeba dużo pracy i zaangażowania :).





 

Komentarze

  1. Super ujęcia! Ja też uwielbiam fotografię :)
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Kiedyś na pewno uda Ci się spełnić wszystkie swoje marzenia ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich mi się nie uda, ale chociaż połowę żeby spełnić :)
      Dziękuję za miłe słowo i również miłego dnia! :)

      Usuń
  3. Swietny blog!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to zdjęcie z zielonym garnkiem !Takie proste...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha czekaj to chyba doniczka ! no to w takim razie z doniczką

      Usuń
    2. Ani garnek, ani doniczka ;p
      Jest to stara miska, która leży już kilka lat na podwórku. Zdążyły już w niej urosnąć chwasty ;d
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Chyba zaczne doceniac samotne pelne chwastow miski:)

      Usuń
    4. Haha, pochwal się jak sfotografujesz jakąś miskę pełną chwastów :) jestem ciekaw efektu.
      Trzeba umieć dostrzegać "niepozorne " rzeczy :)

      Usuń
  5. Ja po kupieniu aparatu nie mogłam się z nim rozstać. *-* Moje fotografie bardzo się polepszyły po kursie fotografii. ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1