Bukiet róż



Bezkresna toń czerwonych róż
Układam dla Ciebie bukiet słodkich słów
Każdy kwiat z osobna
Oplatam je komplementami

W Twych oczach zobaczyłem cały świat
Ciągle widzę ich blask
Jesteś Aniołkiem zesłanym z chmur
Moim słońcem jest uśmiech Twój


Szukałem Cię i znalazłem
Wśród tysięcy wybrałem - pokochałem
Jesteś mej duszy pokarmem
Moim największym skarbem

Nawet nie wiesz jak często myślę o Tobie
Każdego dnia jesteś w mej głowie
Bez Ciebie wolno czas płynie
A serce z bólu płacze - niedługo Cię zobaczę

Wręczam Ci ten bukiet róż
zrobiłem go ze słów
Kocham Cię teraz i za chwilę
Będę kochał dopóki żyję.
31.07.2017r.

Komentarze

  1. Uwielbiam Twoją twórczość. Czuć w każdym wierszu emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jakie to miłe uczucie przeczytać, że komuś się podoba to co robię :)
      Cieszę się z małych rzeczy.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie napisane, widać, że prosto z serca <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1