Kazimierz Dolny 2017 (2)












Komentarze

  1. Lubię takie miejsca :) Super, że pogoda dopisała, pozdrawiam Cię :)

    PS. Znalazłam na instagramie profil o takiej nazwie jak Twój blog, to Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś założyłem tam profil, lecz nigdy z niego nie korzystałem. Prawie na sto procent to mój :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie tam jest :) Byłam kiedyś na żywo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy tam nie byłam, ale po obejrzeniu Twoich zdjęć stwierdzam, że z chęcią bym się tam wybrała. ;)
    Naprawdę piękne widoki - zwłaszcza zamek mnie urzekł - i świetnie uchwycone na fotografiach.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo :)
      Oczywiście zachęcam by się tam wybrać!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1