Moje serce znów zabiło

Jesteś ogniem, który rozpala me serce
Ono znów zabiło i przestać nie chce

Twoja uroda karmi moją duszę
Całymi dniami o Tobie myśleć muszę

Twoje piękne oczka
Widzę tam Twą dobrą duszę
One przyprawiają mnie o dreszcze
Chcę się w nie wpatrywać jeszcze i jeszcze

Widzę Twoje jasne włosy
One lśnią jaśniej niż słońce
Oświetlając mi drogę

Widzę Twoją buzię
I uśmiech gdy Ci się maluje
A mnie ciągle czaruje

Chcę Cię znów zobaczyć
I powiedzieć wszystko co czuję
Złapać Cię za ręce
I pocałować czule
2.08.2017r.

Komentarze

  1. Czyżby ktoś tutaj się zakochał? :)))

    Pochwalę się na pewno swoją działką, jak tylko troszkę ją ogarnę, bo przez ostatni czas i pogodę trochę sobie odpuściłam :P

    Kurcze, ja znowu przełożyłam bieganie, bo koleżanka się wykruszyła, a samej ciężko mi się ruszyć :< A Ty masz jakieś sierpniowe wyzwania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no zakochał :)

      Oczywiście czekam z niecierpliwością na zdjęcia Twojej działki :D.

      Również cały czas przekładam, ale koniec z tym:).
      Sierpniowe wyzwania? Po prostu być szczęśliwym.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1