Lato/jesień









Komentarze

  1. Oj tak, owoce w tym pięknym czasie... Kraj jabłoni przechodzi renesans. Złota, polska jesień :) Pięknie tam u Ciebie.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malownicza pora roku za którą i tak nie przepadam :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. 3 i 5 zdjęcia fajnie się prezentują. :) Niestety lato powoli się kończy, a szkoda, bo to moja ulubiona pora roku. Na razie cieszę się, że zrobiło się trochę cieplej. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się razem :) Póki co pogoda jest idealna. Również uwielbiam lato.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Lubię ten przełom lato/jesień, liście powoli stają się kolorowe, opadają tworząc szeleszczący dywan. Już nie wspominając o możliwości zrobienia pięknych zdjęć.

    Ja teraz też byłam zmuszona do dentysty. Pozwoliłabym jej zrobić wszystko, żeby tylko przestało boleć.

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zdjęcia można zrobić piękne:)

      Mam nadzieje, że ból zęba ustąpi.
      Pozdrawiam i miłego dnia :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, żałuję, że ja w tym roku nie miałam okazji uchwycić czasu żniw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko ''liznąłem'' czas żniw na fotografiach. Ale lepsze to niż nic :)

      Usuń
  5. kasztany zawsze przypominają mi o jesieni, która już praktycznie się rozpoczęła

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Kasztany to taki znak, że jesień już bardzo blisko.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1