W polu kukurydzy

Komentarze

  1. Jak zawsze cudne zdjęcia <3Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Wspólna obserwacja?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twoje uprawy kukurydzy? Jeśli tak, to czym masz może kolorową kukurydzę?
    Ostatnie zdjęcie jest piękne. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie moje uprawy. Gdzieś kiedyś się zatrzymałem samochodem przy drodze i tak powstały te zdjęcia ;d.
      O kolorowej kukurydzy słyszę po raz pierwszy;>

      Usuń
  4. Photos are beautiful :)
    I'm following you, if you want, visit my blog:

    janalukic.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi to obrazki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, przywołują lato :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1