Wieczory przy książce

Jesień zagościła już na dobre. Dni są co raz krótsze, a wieczory długie i chłodne. Trzeba jakoś ten czas wypełnić. Mój sposób, to książka (zawsze gdy mam wolną chwilę). ''Czasami warto umrzeć'' - bo taki tytuł nosi książka, którą dorwałem. Autor to Lee Child.
 

Kto lubi czytać, ten wie że najlepiej czyta się przy płomieniu świeczki :). 

Ostatnio zostałem wręcz ''zarażony'' do świeczek. Wieczory spędzam właśnie przy ich blasku.

Lubię patrzeć jak płomień tańczy przy każdym podmuchu, ruchu powietrza. Lubię takie klimaty :D.

 



Komentarze

  1. Interesująca książka na długie jesienne wieczory to doskonały pomysł ,by zrelaksować się po trudach dnia.Dawka fascynujących treści pozwala na szybsze znalezienie się w objęciach Morfeusza..Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię świeczki, często je zapalam, ale jednak najbardziej uwielbiam kominki z woskamki :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio podobają mi się kominki na biopaliwo. Doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy nie mogą mieć tradycyjnego kominka :)

      Dziękuję za komentarz i oczywiście, że wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  3. Rzadko kiedy używam świeczek u siebie w pokoju, ale to prawda niosą za sobą niesamowity klimat. Chyba sobie pójdę taką kupić na jesienne wieczory haha

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do kupna i zapalenia jej po zmroku. Klimacik masz gwarantowany :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kocham czytać przy świeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też spędzam wieczory przy książce, obecnie czytam 13 powodów :D O "Czasami warto umrzeć" nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś moja siostra oglądała film ''13 powodów''. Zainteresowało mnie to nawet i oglądałem razem z nią. To chyba o takiej dziewczynie, która nagrywa swoje powody, dla których na samym końcu się zabija. Film zapewne inspirowany tą książką, której nie miałem okazji przeczytać.
      O mojej książce mogłaś nie słyszeć, bo to troszkę mniej znana seria kryminałów :).

      Usuń
  6. Też uwielbiam takie klimaty. W jesiennie dni to jest to co uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, książki jesienią to coś co uwielbiam i z czym sie nie rozstaje nawet w szkole. W chłodniejsze dni po całym dniu marzy sie tylko gorąca czekolada, kocyk, świeczki i ulubiona książka. Aktualnie czytam "Dziewczyna z pociągu" :)

    https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka perspektywa mi się podoba :).
      Dużo słyszałem o tej książce, ale nie czytałem.

      Usuń
  8. Każda książka jesienią "smakuje" lepiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post, so nice and interesting, lovely post dear.
    You have amazing blog dear, and I really like it.
    Maybe follow for follow? I'd love it.
    Let me to know on my blog. Hope you will visit me.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie klimaty !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Płonące świeczki dają takie przyjemne światło i roztaczają super klimacik. :) Książki nie znam, zaraz idę zerknąć o czym jest. :)
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest. Wieczorami jest bardzo przyjemnie siedzieć przy takim ''świeczkowym'' świetle. Do tego fajna muzyka, książka i można odpoczywać :)

      Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  12. Dawno tu nie byłem i mam wiele zaległości ;)
    Też lubię sobie posiedzieć przy fajnej książce i zapomnieć o codzienności i obowiązkach i przenieść się w ten kśiążkowy świat :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pamiętałeś i wpadłeś tu :)
      Zdecydowanie też lubię odpłynąć przy dobrej książce :).

      Usuń
  13. Jesień jest śliczna byłam wczoraj z koleżanką na sesji jesiennej, która pojawi się wkrótce na blogu. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam spędzać czas z książką i świeczkami :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1