Zaległe fotografie

Witam wszystkich!
W dzisiejszym wpisie, zaprezentuję Wam kilka zdjęć. Mam trochę zaległych fotografii, które czekają by ujrzeć światło dzienne.
Co u mnie? Nie ma co narzekać, bo zawsze może być gorzej. Także jest dobrze.
Zapraszam do oglądania:
Jeszcze miesiąc temu robiłem sobie codzienne wyprawy do lasu. Sezon grzybowy był bardzo udany, a przy okazji udało się zrobić kilka ''leśnych'' zdjęć :).
 
Tu widać skutki działania Grzesia. Mowa oczywiście i słynnym orkanie, który wtedy przechodził przez Polskę.
 Na tych dwóch zdjęciach widać jamę pod korzeniami powalonych drzew. Nie byłbym sobą, gdybym tam nie wszedł :P. Zdjęcia tego nie oddają, ale w środku było dość sporo miejsca :).
Mrowisko. Tu już wolałem nie wchodzić :D. 
Takie magiczne :) 
Aj, tęskno za takimi klimatami... 

I tym jesiennym akcentem kończę ten wpis. 
Do zobaczenia niedługo!:)


 
 
 
 
 
 

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia ;) Bardzo lubię jesień, podobanie zresztą jak każdą porę roku ;) Trzeba umieć dostrzec piękno w każdej z nich ;) Mieszkam w miejscu bardzo zalesionym, więc widok jesiennego lasu mam non stop :)
    Pozdrawiam! :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Każda pora roku ma swoje uroki, które trzeba umieć dostrzec. Zazdroszczę Ci takich widoków:)
      Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Widać jak na dłoni,że fotografowanie jest Twoją pasją.Z każdego krajobrazu(zdawać by się mogło ,że zwykłego,powszedniego)potrafisz uchwycić to, co piękne,tajemnicze co zachwyca i urzeka.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to moja pasja. Do perfekcji mi bardzo daleko jeszcze. No i przeszkodą do rozwoju jest brak lepszego sprzętu, o którym marzę. Moim założeniem było uchwycić niedostrzegane rzeczy:). Bardzo się cieszę, że w jakiejś części mi się to udaje :).
      Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam!:)

      Usuń
  3. 6 zdjęcie bardzo przypadło mi do gustu ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :3 Kocham jesień! Jest naprawdę magiczna^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).
      Masz rację, to jest magiczna i niezwykle kolorowa pora roku:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ciekawe, jesienne zdjęcia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jesteś bardzo ciekawy świata. Jak była w tej jamie? :D Najbardziej ze wszystkich spodobało mi się zdjęcie z dopiskiem "Takie magiczne :)"- zgadzam się z tym w 100%. :)
    Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jestem ciekawy:). W jamie było ciemno i cichutko ;p. Idealne miejsce na spędzenie nocy w razie zgubienia się. Cieszę się, że też Ci się podoba to zdjęcie :).
      Pozdrawiam również!:)

      Usuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, masz rację sezon grzybowy w tym roku był bardzo obfity sama często robiłam wypady do lasu bo uwielbiam las :)
    pozdrawiam :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ^^. Zgadzamy się w twej kwestii, również uwielbiam las:).
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  8. Ja bym nie wlazła ;P Za bardzo boję się pająków ;P
    Piękne zdjęcia jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie było żadnych pająków. One nie lubią zimnych miejsc :)
      Dziękuję bardzo za opinię!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1