Święta i...po świętach

Witajcie!:)
Nie było mnie tu kilka dni, chyba jest oczywiste dlaczego:).
Były święta. Postanowiłem je spędzić w gronie najbliższych. Internety i inne elektroniczne bzdety odłożyłem na bok. I miało to pozytywne skutki. Między innymi zbliżenie do rodziny, rozmowy i wiele szczerych, płynących prosto z serca rozmów.

Taka przerwa mi bardzo dobrze zrobiła.
Jutro 28 grudzień. Wielkie święto. Otóż jutro przybędzie mi kilka nowych siwych włosów :D.
Będę obchodził swoje mhm.. dwudzieste trzecie (co ja gadam osiemnaste) urodziny :).
Dokładna data to 28.12.1994r. godz.21:37 - bo o tej się wyklułem :P.
Nie pozostaje mi nic innego ja pogodzić się i oswoić z nową liczbą w rubryce ''wiek''.
Także życzę sobie wszystkiego dobrego, a Was zapraszam do oglądania zdjęć!

Piękna szopka. Co prawda zwierzątka są sztuczne, ale ładnie się prezentuje. Z wnętrza szopki wydobywają się dźwięki kolęd. Zdjęcie wykonane ''na szybko'' (zaparkowałem na zakazie;d). 
 

Chociaż święta się skończyły, to okres świąteczny nadal trwa :). 

Jak Wam minęły święta?

Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze :)

Miłego wieczoru!
 



 
 

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :D Oczywiście jutro, nie dzisiaj ;)

    zapraszam do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fantastyczny post! Naprawdę mi się spodobał :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Przypominam, że obserwuję Ci już dość długo;)

      Usuń
  3. Super, że udało Ci się spędzić trochę czasu z rodziną i zacieśnić więzi. :) Święta minęły jak zwykle zbyt szybko. Z tymi siwymi włosami, to chyba jeszcze za wcześnie. :D Ja z kolei urodziłam się rano, ale rannym ptaszkiem nie jestem. ;) Szopka świetna, wielbłąd najlepszy. Widzę, że żyjesz na krawędzi (parkujesz na zakazie). :D Z okazji jutrzejszych urodzin życzę Ci mnóstwa uśmiechu, niekończących się pokładów energii, co najmniej dwa worki szczęścia, spełnienia marzeń tych związanych z blogiem jak i tych osobistych, radosnych chwil w gronie przyjaciół i rodziny, przyjaznych i szczerych ludzi wokół. Ponadto nieustannego rozwijania się jako fotograf oraz zdrowia i pomyślności, a jutro dużo gości! :* 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dziękuję za piękne i szczere życzenia ;*
      Oby się spełniły wszystkie :p.

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale w tym roku odniosłam wrażenie, że te święta były najkrótsze w historii :D haha :D
    Ja okres świąteczny uwielbiam, choinka, ozdoby... Czego chcieć więcej? :D U mnie pewnie potrwa do połowy stycznia :D
    U mnie w kościele była szopka z prawdziwymi zwierzakami, ale mam mieszane uczucia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty odniosłaś takie wrażenie . Tyle przygotowań na święta, a one minęły nie wiadomo kiedy.
      A ja lubię szopki z żywymi zwierzętami. Krzywdy raczej tam nie doznają :)

      Usuń
  5. Święta wprawdzie minęły,ale atmosfera świąteczna wciąż trwa.Szopka,którą zaprezentowałeś cudowna.
    W związku z doniosłym dla Ciebie świętem(18 urodziny;))życzę Ci by szczęście zdobiło Twoje dni,życzę mądrości życiowej prawdziwej służącej ludziom i Bogu miłej oraz przyjaźni trwałej co przetrwa burze,sztormy i szkwały.Na koniec także miłości takiej prawdziwej,czystej i mądrej i bardzo cierpliwej.STO LAT!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę będzie trwała świąteczna atmosfera :).
      Życzenia prosto z serca - bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  6. Are you searching for ,glamchase prom dress hire liverpool reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że spędziłeś trochę czasu z rodziną, to zawsze bardzo istotny aspekt jakby nie było :-)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W święta w całości się oddaję bliskim:).
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  8. Cieszę się, że spędziłeś przyjemnie święta, u boku najbliższych:) To jest chyba najważniejsze. Szopka jest śliczna;) Szkoda, że za niedługo jej już nie będzie. Boże Narodzenie jest bezlitosne, mija zdecydowanie za szybko.
    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Wszystko co piękne trwa krótko:)
      Dziękuję za życzenia!:)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :) Spełnienia marzeń ! ;) ;**
    Jakie siwe włosy? :D W tym wieku? :D
    Ja swoje święta spędziłam również z rodziną, choć nie obeszło się bez małego zerknięcia na bloga i pocztę :D
    Pozdrawiam, trzymaj się ciepło ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, to już wiek ;D.
      Dziękuję za życzenia:)
      Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  10. Dobrze jest czasem "odciąć się" od internetu :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest to wskazane ;)
      Dziękuję. Miłego wieczoru:)

      Usuń
  11. Z okazji urodzin życzę dużo zdrówka,szczęścia,jeszcze więcej tak świetnych zdjęć i wierszy:) oraz oczywiście dużo miłości:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1