Mróz maluje świat #1

Ostatnio mam co raz mniej czasu na prowadzenie bloga. Planuję rozwijać się na poważnie w fotografii. W tym miesiącu zamierzam zakupić bardziej profesjonalny sprzęt, by robić bardziej przejrzyste i jeszcze lepsze zdjęcia. A co dalej? to się okaże wkrótce :).
Odzywajcie się w komentarzach, bo na te zawsze odpowiadam i zaglądam na Wasze blogi.
Zapraszam też na fb - tam jestem częściej niż tu.

Styczeń był udanym miesiącem w fotografowaniu.


Cały świat pokryty szronem.
Moja perełka. Jestem bardzo zadowolony z tego zdjęcia :).
Kolejne świetne ujęcie:).
Same perełki w tym poście :D.









Komentarze

  1. Wszystko w lodzie...ładnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co to będzie za sprzęcik ! Powodzenia w rozwijaniu pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to canon 1300D z pełnym wyposażeniem. Najbardziej opłacalny wybór na strat, a zdjęcia robi świetne :)

      Usuń
  3. Ale Ci skrzynka na listy przymarzła ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę powodzenia. To piękna pasja. Będziesz świetnie się bawił z nowym aparatem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Ta zabawa bardzo mnie wciągnęła :)

      Usuń
  5. Ps. Mega urokliwe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Życzę dużo inspiracji :) Niech fotografowanie sprawia Ci jeszcze więcej przyjemności ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia :) Ja też ostatnio mam mało czasu na zdjęcia, a szkoła sportowa nie pomaga :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na przyjemności też przyjdzie czas :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Oj miało być mało czasu na bloga, ale no :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima to świetna pora roku do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia oszronionych gałęzi są świetne! :) U mnie zamiast śniegu, dzisiaj rano pojawiła się gęsta mgła. Życzę Ci powodzenia w realizowaniu się jako fotograf oraz znalezienia idealnego aparatu. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ta mgła była chyba wszędzie, nic nie było widać.
      Pozdrawiam gorąco!:)

      Usuń
  11. Fajnie, że interesujesz się fotografią! - Ja też, więc możemy nawzajem krytycznym okiem spojrzeć od czasu do czasu na swoje dzieła :) Serdecznie zapraszam do mnie, bo tam w najbliższym tygodniu pojawi się post odnośnie moich perełek, za które zostałam pochwalona przez mojego nauczyciela :) Mam nadzieję, że i Ty podzielisz się ze mną swoją opinią :)
    I powodzenia z kupnem sprzętu :) W co inwestujesz? Lustrzanka, czy kompakt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie spojrzę na Twoje dzieła i ocenię je :)
      Chyba Twoje zdjęcia są dobre, skoro dostałaś pochwałę - zaraz sprawdzimy :).
      Wybrałem lustrzankę.

      Usuń
  12. Dobre zdjęcia! Tak trzymać. Jestem ciekawa jak dalej rozwinie się Twoja pasja. Powodzenia. ;)
    Klikam ,,obserwuj'' i zapraszam na swojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za motywację w postaci obserwacji!:)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia! :D
    A Twojego Facebooka jak już mówiłem obserwuję uważnie ;)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia :D

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1