Powiedz

Powiedz że mnie kochasz - brakuje mi tego
  brakuje Twego ciepła, głosu i oddechu.
Powiedz że tęsknisz i nie chcesz nikogo innego
  a jeśli jest inaczej, nie ukrywaj tego.
Powiedz że czekasz na mnie.

Powiedz mi
  może staram się marnie.
Nie złość się
  nie popełniam błędów specjalnie.
Uśmiechnij się 
  wtedy uczucie nie osłabnie.

Powiedz że mnie kochasz - brakuje mi tego
  brakuje Ciebie, nie chcę nic innego.
Powiedz że tęsknisz
  że nie chcesz nikogo innego.
Powiedz że czekasz na mnie.
17.02.2018r.

Komentarze

  1. Smutny wiersz... Za to też piękny i prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedział, że pełen nadziei na lepsze jutro.
      Serdecznie dziękuję za Twoją opinię :)

      Usuń
  2. Czytając pierwszy wers od razu przypomniała mi się piosenka Jessie Ware- "Say you love me". :) Czyżby była oną Twoją inspiracją (oczywiście oprócz własnych przeżyć)? Przepiękny wiersz i emocje. :) Trochę rymów się pojawiło, co jest jak dla mnie dużym plusem. Widać, że włożyłeś w pisanie wiersza całe swoje serce i mnóstwo wysiłku. Kompozycja klamrowa pięknie wieńczy dzieło! Nic dodać, nic ująć. Czekam na więcej takich utworów! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej piosence słyszę po raz pierwszy. Nie myśląc długo postanowiłem ją posłuchać i rzeczywiście poniekąd nawiązuje do mojego wiersza. Nie miałem pojęcia o istnieniu tej piosnki, Jedyną inspiracją do wiersza były własne przeżycia. Tak, postanowiłem wprowadzić kilka rymów (łatwiej mi się pisze bez nich :) ). Do wiersza przymierzałem się od jakiegoś czasu, ale ciągle mi czegoś brakowało. Jednak dostałem ''kopa'' i napisałem go :).
      Bardzo się cieszę, że wiersz się podoba. Na pewno niedługo pojawi się coś nowego.
      Dziękuję! ;*

      Usuń
  3. smutny, ale pełen uczuć wiersz. Pozwól,ze odpiszę Ci swoim w podobnym klimacie:

    ***

    Zam­knij oczy
    I otul się ciszą
    Niczym ciepłym kocem

    Og­rzej zmarznięte serce
    Od­dechem wspomnień
    I ususzo­nych pocałunków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje klimaty są niemal identyczne jak moje. Piszemy niemal w podobnym stylu.
      Zamykam oczy i otulam się ciszą, a me zimne serce ogrzewa się wspomnieniami. Piękne.

      Usuń
  4. Bardzo ładne słowa! Można je poczuć głęboko w sercu, bo chyba każdy tęskni i goni za miłością i bliskością :) Błędy się zdarzają, czasem uczucie słabnie, ale nie ma nic piękniejszego niż te dwa słowa :) Bardzo przyjemnie się czytało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest miłość, to trzeba ją pielęgnować. Należy ją dopełniać bliskością. Owszem, każdy ma prawo do błędu, nawet powinniśmy je popełniać. Sztuką jest się przyznać do niego przed samym sobą i drugą osobą, która powinna nas wspierać i nie pozwolić upaść. Wnioski z porażki powinny być wyciąganie wspólnie, wtedy miłość nigdy nie osłabnie. Te dwa słowa ''kocham Cię'' - nie ma lepszego zastrzyku motywacji niż one. Niby nic, ale wypowiedziane przez ukochaną osobę powodują mnóstwo pozytywnych emocji i poczucia takiego czegoś, że czujemy się ważni. Ciężko to określić - to się czuje.
      Bardzo się cieszę, iż wiersz się podoba:)

      Usuń
  5. Wiersz przepiękny,przepełniony romantyzmem.Rymy dodają mu uroku(takie uwielbiam). Czy jest to wiersz smutny? raczej nie. Każdy zakochany do szaleństwa romantyk od razu oczekuje magicznego słowa -kocham Cię od wybranki swego serca.Nie zawsze jednak otrzymuje od razu to czego pragnie.Niekiedy mądra dziewczyna, nie chce rzucać słów na wiatr i czeka aż rzeczywiście uzna ,że to jest Ten jedyny i ukochany.Po co mydlić komuś oczy a później zadawać cios prosto w serce.Miłość cierpliwa jest.Pozdrawiam i gratuluję
    fantastycznego wiersza(nr1 na mojej liście) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłem wprowadzić kilka rymów i odbiło się to pozytywnym echem. Jest t wiersz przepełniony nadzieją. Na to, że będzie dobrze. Chyba jestem tym romantykiem (mam nadzieję, że szczęśliwym). Miłość cierpliwa jest. Oby tylko ten bolesny cios mnie nie dotknął.
      Spotkało mnie ogromne wyróżnienie, skoro ten wiersz jest Twoim nr1. Jest mi niezmiernie miło. Dziękuję za bardzo motywujący i niezwykle pozytywny komentarz!:)

      Usuń
  6. O jejku jakie piękne :) Ślicznie piszesz c;
    Pozdrawiam c; /~Kinga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1