Niepublikowane - styczeń/luty

Witajcie w ten piękny i słoneczny, niedzielny poranek:).
Zegarki przestawione?
Co myślicie o zmianie czasu? To już chyba ostatnia :D.
''Trochę tu ciemno, trochę ponuro,
Otaczam się, swoich myśli chmurą.'' 



''Nadzieja to moje czekanie.
Czekanie to moja nadzieja.''

''Nawet krocząc przez ciemny, niezeznany las, nie czuję się tak zagubiony, jak wśród własnych myśli.''




 ''Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą zostaną po nich buty i telefon głuchy ...''



Komentarze

  1. Jakoś dałam radę wstać dzisiaj rano. :D Ósme zdjęcie fajnie wyszło, stworzyło się takie V. :) Dobrze, że już wróciłeś, Twój blog zacznie tętnić życiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciężko się wstawało ;d. Zawsze wracam po krótkiej przerwie :)

      Usuń
    2. Ja nie wiadomo czemu, myślałam, że zamiast 7, jest jeszcze 6, a tak naprawdę było po 8, bo nikt nie przestawił zegara. :p

      Usuń
    3. No to nieźle 😃. Też nie byłem do końca pewien, która jest godzina. Na szczęście telefon przyszedł z pomocą, bo w nim czas się zmienia automatycznie ☺️. Mam nadzieję, xe to już była ostatnia zmiana czasu, bo więcej się bałaganu tworzy niz korzyści :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, szczególnie te pierwsze:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, teraz czas na coś wiosennego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosno, przybywaj na tych zdjęciach! Mamy już dość zimy :) Przez tą zmianę czasu zaspałabym do kościoła :D
    Staraj się nie ucinać tematu zdjęcia - tzn, żeby obiekt był w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne,kolejny spacer w zimowej aurze.Po wcześniejszym odbyciu długiej przechadzki w tej samej scenerii, tak się napatrzyłam ,że wyglądając przez okno nie wiedziałam czy to nadal Twoje zdjęcia czy autentycznie u mnie spadł śnieg.Myślę ,że to już koniec zimowych zdjęć u Ciebie o czym może świadczyć zapalony znicz i nagrobek (zima poszła odpoczywać). Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1