Serce bije


Serce mi bije, brakuje sił
Podchodzę do okna, Twe głosy głaskam
Oczy zamykam, ciało zostaje, dusza się wzbija
Czuję się dobrze, wolność mnie przenika
Wyciągam ręce, Ty się zjawiasz i w me objęcia wpadasz
Serce mi bije, nic nie mówię
Usta me szepczą Ci do ucha melodię o nas
Która ciągle gra, wydawałoby się, że nigdy się nie skończy
Pauzy żadna moc nie wciśnie
Widzę Twojej twarzy zarys, oczy mam zamknięte
Czuję bliskość, ciepło Twego ciepła, Ciebie nie ma tu…
Słyszę głos anioła, ja widzę anioła, nie ma go tu…
Oczy powoli otwieram, sił brakuje
Do dołu coś mnie ciągnie, natłok myśli
Ty nagle się oddalasz, czy jeszcze Cię zobaczę?
Nie ma Cię w mych ramionach
Nic dziwnego, to tylko marzenia…
24.12.2012r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1