Złudzenia


Kto mi dał te głupie prawo jazdy ?
Skoro prowadzić nie umiem…
Cięgle ostre zakręty widzę
Z których nawet wybrnąć nie umiem
Przed oczami mgła się pojawia
I zero nadziei… Ale właśnie, co to takiego?
To coś dzięki czemu łatwiej się prowadzi
I czeka, iż będzie dobrze. Ale wiem dobrze
Że wcale tak nie będzie.
To ona życie marnuje, bo czekasz i czekasz
Aż dnia pewnego czarna dama przychodzi.
Żyłeś w nadziei, lecz odchodzisz bez niej.
Więc ta nadzieja to tylko złudzenie, nie ma
Dowodów na jej istnienie. Ja nie wierzę!
Jeśli istniejesz, to objaw mi się, chociaż
Jeden prosty znak, a jednak trudny do odczytania.
Chcę wysiąść z tego auta, lecz wiem że nie mogę…
A co gdyby paliwo spuścić?
Byłem, jestem i wiem, że będę stracony.
29.11.2012r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1