O Karolino D.



Włosy blond, dziewczyna
Promyki słońca tam dom znajdują
Na rudo je kolorują
Policzki różowe, lekko się rumienią
Na twarzy drobne ziarenka piegów
W chaosie porozrzucane
Niebo błękitne w jej oczach
To wszystko razem – promienieje.

To wszystko, co z jej twarzy zapamiętałem
Nie raz, nie dwa na ulicy Cię mijałem
Za każdym razem tętno przyspieszało
Czy to miłość, czy zauroczenie zwykłe?
Obiecałem sobie, że podejdę do Ciebie
I delikatnie rozmowę zapłodnię
Nie znam Cię…

Wiem dodatkowo, Ty z tej samej ulicy jesteś
Znam to miejsce, który to dom?
O Karolino D., chyba to wiem
Wiem, że pragnę Ciebie
Nie wiem, jak to zrobię
Kiedy znów będę mógł zobaczyć Ciebie
Lecz gdy spotkam, nikomu już nie oddam.
8.07.2014r.

Komentarze

  1. Wreszcie trochę mniej smutku a dużo nadziei :)
    Wiersz bardzo mi się spodobał
    " Wiem, że pragnę Ciebie
    Nie wiem, jak to zrobię
    Kiedy znów będę mógł zobaczyć Ciebie
    Lecz gdy spotkam, nikomu już nie oddam."

    Ulubiony fragment. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne i mój ulubiony fragment, to ten sam co Maryśki
    +
    ,,Na twarzy drobne ziarenka piegów
    W chaosie porozrzucane
    Niebo błękitne w jej oczach
    To wszystko razem – promienieje.''

    Promienieje, to moje serce, gdy to czytam :)
    /Kunegunda

    chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1