Danse Macabre



 Mówią żeś  piękna
lecz niebezpieczna

że kiedyś staniesz w progu moich drzwi

tyś otoczona armią

idziesz za nocy i za dnia



Przyjdź, przyjdź, przyjdź

o metr stań obok mnie

zdejmij czarny kaptur

spójrz w oczy me, uśmiechnij się

zabierz, zabierz mnie



Mówią żeś zła

a sprawiedliwa

żeś złodziejką czasu

gościem zawsze nieproszonym

budzisz w oczach strach



Przyjdź, przyjdź, przyjdź

o metr stań obok mnie

zdejmij czarny kaptur

spójrz w oczy me, uśmiechnij się

zabierz, zabierz mnie



A gdy mnie już odnajdziesz

nim mną swą armię zajmiesz

złapię za twą zimną dłoń

i z tobą zatańczę ostatni danse macabre

wtedy będę twój



Przyjdź, przyjdź, przyjdź

o metr stań obok mnie

zdejmij czarny kaptur

spójrz w oczy me, uśmiechnij się

zabierz, zabierz mnie





29.05.2015r.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1