Powiedz że mnie kochasz


W moim małym świecie
zgasło kilka lamp
nie zamknąłem bram
abyś mogła do mnie przyjść
i ze mną być
jak nikt.
Weź ode mnie
bo chcę Ci dziś dać
mój mały dobry świat
nasz świat

Nie da się zapomnieć
kilka złych, straconych lat
chociaż Twoje dłonie
kluczem do tych lepszych bram
z Tobą skarbie zwiążę 
mój i Twój świat
i na zawsze razem
pod osłoną nocy i za dnia
nawet kiedy słońce w oczy
promieniami strzeli nam

Powiedz że mnie kochasz
i na zawsze tylko ja
że mnie nie zostawisz
będziesz kochać tak jak ja
powiedz że mnie pragniesz
nawet kiedy spadnie grad
powiedz że się liczy
tylko nasz wspólny dobry świat
10.01.2017r.

Komentarze

  1. Ładne <3 Kiedy czyta się jest to takie szczere, prosto z serducha ;)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Widać, że pisany od serca.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie <3 Bardzo lubię czytać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Twoje też :) nawet zaobserwowałem. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1