Słońce

Po burzy wyszło znów słońce
chmury rozproszyły się
czasami spadnie mały deszczyk
ale zawsze tęcza pojawia się

Bo łzy
i wiatr
to wszystko co mam
buro - szary świat

W pamięci mam chwile
kiedy beztroski był świat
jak patrzyłem w Twe oczy
a one mówiły ''tak''

Bo łzy
i wiatr
to wszystko co mam
buro - szary świat

Chcę znów być szczęśliwy
powiedzieć w myślach ''żegnaj''
otworzyć nową książkę
a starą zakończyć tak:

Bo Ty i ja
już nie ma nas
teraz to mój dobry świat
bo Ty chciałaś tak

Bo teraz świeci słońce
pojawiłaś się Ty
zabrałaś mi łzy i wiatr
w zamian dałaś uśmiech

Bo Ty i ja
już nie ma nas
szaro - bury świat...

                                                                                                                                              10.04.2017r.

Komentarze

  1. Fajny wierszyk :) ile czasu Ci zajmuje napisanie takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)
      Ten napisałem w ciągu 30 minut. Ale są i takie, które piszę i kilka dni :) Wszystko zależy od weny!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajny :) To tak przychodzi po prostu taka inspiracja? :)

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przychodzi samo do głowy, w ciągu jednej chwili. I cóż, trzeba przelać na papier :)
      Chętnie zaobserwuję :)

      Usuń
  3. Ładny wiersz :). Przynosi wiele emocji. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Klaudio :)
      Również pozdrawiam i zapraszam!

      Usuń
  4. Jej! Długo tu nie zaglądałem a tu tyle fajnego!
    Gratuluję kolejnego wspaniałego wiersza!

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczony, że ten wiersz podoba się tulu osobom!
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Podoba mi się :) coś mi się wydaje, że z charakteru jesteś strasznym romantykiem :D

    Dziękuję za tak miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż Ci mam powiedzieć, jestem nie pozornym romantykiem, zgadłaś :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1