Nowa odsłona, czyli początek końca :)

Na początek nawiążę do mojego ostatniego posta. Miał być koniec, jest początek czegoś nowego.
Jak zauważyliście blog dostał nową szatę graficzną. Na pewno nie jest to jego ostateczny wygląd, bo przewiduję jeszcze kilka zmian.

Zaczął mi się urlop, więc postanowiłem troszeczkę zająć się tym moim zapomnianym ostatnio blogiem. Z pewnością nie nadrobię wszystkich zaległości, bo dłuższy czas mnie tu nie było. Zachęcam do zostawienia linków do swoich blogów w komentarzu, będzie mi łatwiej Was odwiedzić  i zobaczyć co nowego u Was :).

A na koniec pragnę was powitać w nowej odsłonie :) 

Komentarze

  1. Fajnie, że jesteś! :)
    W nazwiązaniu do Twojego ostatniego posta to sam wiem, że czasami po prostu nie da się nic napisać itowarzyszą temu dziwne myśli..

    Mam nadzieję, że jednak zostaniesz tu na długo, bo Twój blog jest jednym z oich ulubionych :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny twórczej! :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie poddać tym dziwnym myślom i pozostać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1