Kasztany i liście

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia.
    https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, już są kasztany? W takim razie muszę się niedługo wybrać i pozbierać ich trochę, żołędzie też. Jedna szyszka już znalazła miejsce na moim biurku i je przyozdabia przypominając o nadchodzącej jesieni. :) Zdjęcia super. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są :) Gorzej z żołędziami, bo jakoś nie widzę ich w tym roku.
      Fajny pomysł z tą szyszką. Ciekawą dekoracje można z robić.
      Dziękuję za opinię:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wybrałam się dzisiaj na poszukiwanie kasztanów oraz żołędzi i muszę Ci powiedzieć, że kasztanów prawie nie było (znalazłam tylko kilka malutkich), żołędzi było więcej, ale niestety jakieś pouszkadzane, wyglądające na chore. Będę musiała udać się na poszukiwania za jakiś czas. Na szczęście sytuację uratowały szyszki- udało mi się znaleźć piękne okazy. :)

      Usuń
    3. W takim razie tylko u mnie pojawiły się już kasztany. Nie jest ich specjalnie dużo, ale są:).Żołędzi nie ma w ogóle w tym roku. Pochwal się tymi szyszkami :)

      Usuń
    4. Dzisiaj poszłam w inne miejsce i udało mi się znaleźć kasztany! :) Jestem taka zadowolona. Żołędzie też znalazłam, szukałam ich w parku, a ładne miałam praktycznie koło domu. :D Pewnie, postaram się coś zrobić z tych darów natury i wstawię zdjęcia na bloga. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1