Odpustowe szczypki






Komentarze

  1. Początkowo nie wiedziałam co jest przedstawione na zdjęciach, a tytuł niestety też mi nie pomógł. Dopiero, gdy sprawdziłam w Internecie co to są szczypki wszystko stało się jasne. :D Czy ten przysmak dobrze smakuje? Nie jest za słodki? Piękne te serduszka, takie idealnie symetryczne. :)
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz po przeczytaniu komentarzy zaczynam żałować, że nie napisałem co to są ''szczypki''. Byłem pewien, że wszyscy znają ten przysmak, że są one popularne w całej Polsce. No nic, za późno.
      Szczypki są bardzo smaczne i wbrew pozorom nie są aż tak bardzo słodkie :)
      Zachęcam do spróbowania kiedyś:).

      Usuń
    2. Na razie nie są popularne, ale może Twój post sprawi, że więcej ludzi je pozna. :) Jeśli kiedyś będę miała okazję to z chęcią spróbuję. :)

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo efektownie :)
    Do czego wykorzystasz?

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trudne pytanie - zjadłem już je ;p
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Że się tak zapytam: co to jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie zaczerpnąć cytat z Wikipedii:
      ''przysmak regionalny z Lubelszczyzny, wyrób cukierniczy na bazie cukru. Ma postać laseczki przypominającej szczapę drewna (stąd też pochodzi jego nazwa: „szczypa” – kawałek rozłupanego drewna przesyconego żywicą, służący do rozpalania ognia). Może mieć różne barwy, dzięki zastosowanym barwnikom i smaki (aromaty itp.).''

      No więc już wszystko jasne :)

      Usuń
  4. Dawno tu nie zaglądałem a tutaj tyle nowości!
    Ciekawe zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to, co to? :)
    Super to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w skrócie, to są to takie pałeczki z cukru. Bardzo dobre :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1