Świnka






Komentarze

  1. Ostatnio zauważyłam, że coraz mniej jest kwiatów wolno rosnących. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia miejsc. W niektórych jest ich mnóstwo :)

      Usuń
  2. Gdy zobaczyłam miniaturkę Twojego zdjęcia w pierwszej chwili pomyślałam, że to świnka morska buszująca w trawie. :D A tu się okazało, że owszem świnka, ale porcelanowa. :)Super ujęcia, szczególnie drugie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zdjęcia Ci się podobają :).

      Postanowiłem wyprowadzić tą świnkę na spacer, bo zaczynała mi już kurz zbierać :D.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dobrze, że wyprowadziłeś świnkę na spacer, niech też zażyje sobie świeżego powietrza. :D

      Usuń
  3. Zdjęcia z humorem ;) Pozdrawiam jako posiadaczka 5 pluszowych świnek! ;)

    https://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażenie ilości świnek :). Mam nadzieję, że są grzeczne i pozwalają się przytulić w gorsze dni :)

      Usuń
  4. Ja też po tytule stwierdziłam, że to pewnie będzie świnka morska :D Bardzo ładne zdjęcia, widzę, że jesień już zagościła na dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu okazała się porcelanowa ;p.
      Miło mi, że Ci się podobają zdjęcia. No niestety, już nastał czas jesieni. Jak drzewa już całkiem liście zgubią, zrobi się ponuro...

      Usuń
  5. Ale świetna świnka :D i oczywiście zdjęcia ;)

    https://olimarcinkiewicz.blogspot.fr/2017/09/w-dzisiejszych-czasach-przecietny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O! I nawet odrestaurowany rower w tle jest ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście i jeździ się nim bardzo dobrze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1