Modelki :D

Na samym początku chciałbym Wam podziękować z rosnące statystyki na moim blogu oraz za obserwację, których mi troszeczkę przybyło ostatnio :).

Przedstawiam moją drugą modelkę, która pozwoliła się sfotografować :P.

A tu już dwie Panie. Tą po prawej już znacie ;).
 

  
Słonik ''na szczęście''. 

Ruda chyba niezbyt zadowolona. W końcu przeszkodziłem jej w drzemce ;d. 

Co u mnie?
Czasem jest lepiej. Albo to tylko złudzenie, które pozwala zapomnieć, że tak naprawdę jest źle. 
Czasem bywa gorzej, ciągle się czuję okłamywany przez innych. Nie wszystkich, ale są osoby które nie potrafią dotrzymać danej obietnicy. W takim razie po co obiecywać? Może po to, by czerpać przyjemność z ranienia drugiej osoby... nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Jestem uczulony na wszelkie kłamstwa.  Dana obietnica przeze mnie jest rzeczą świętą. Potrafię zrezygnować ze wszystkiego, by tylko pokazać, że jestem godzien zaufania. Nie wszyscy tacy są.Potrafię wybaczyć, jeśli mnie ktoś okłamie (raz, drugi, dziesiąty...), ale zawsze nadchodzi moment kiedy mówię STOP i zrywam kontakt z takimi osobami.
 
Drugą rzeczą, której nie toleruję, to spóźnialstwo. Nie ma nic gorszego niż przyjść na umówioną wcześniej godzinę i czekać na kogoś. Może tego nie okazuję, ale wewnętrznie się wściekam. 

Jutro podzielę się kolejnym swoim przemyśleniem. Jeszcze nie wiem na jaki temat, ale coś wymyślę :).

Pozdrawiam i miłego dnia!
 
 

 
 

Komentarze

  1. Mam tak samo, ale uważaj bo świat się zmienia i takich ludzi jest coraz mniej, w naszych czasach rządzą pieniądze i nicość, przykre ale prawdziwe.linku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci serdecznie rozwoju bloga! :) Widzę, że coraz więcej modelek chce z Tobą współpracować. :D Fajnie, że fotografując modelki i słonika postawiłeś na jednolite tło, dzięki temu obiekty są lepiej wyeksponowane. :) Kocica urocza. :)
    Jak to powiedział dr House: "Wszyscy kłamią". Też bardzo mnie wkurza niewywiązywanie się z obietnic. Skoro ktoś wie, że nie jest tego w stanie zrobić, to po co się tego podejmuje? Nie ma co tkwić w toksycznych relacjach z innymi, którzy nie wnoszą do naszego życia nic pozytywnego. Dobrze, że wiesz kiedy powiedzieć stop.
    Co do spóźnialstwa, no to faktycznie wypadałoby wyjść wcześniej na spotkanie, ale czasem pojawiają się też niespodziewane okoliczności, np. korki czy jakiś wypadek na drodze. Także trzeba wziąć na to poprawkę. Można też przypomnieć osobie o umówionym spotkaniu tego samego dnia- bardzo polecam. Mnie się zdarzyło spóźnić na spotkanie z koleżanką, bo pomyliły mi się godziny. Byłam przekonana, że mam jeszcze trochę czasu i szykowałam się powoli. Cóż, życie. Oczywiście było mi strasznie głupio.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie modelki to już coś :D.
      Każdemu może się zdarzyć spóźnić na spotkania, a nawet zapomnieć. Kilka razy można wybaczyć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. A czemu zerwałeś kontakt ze mną? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,cieszę się,że pojawił się nowy post,bo obawiałam się,że udałes się do Mucharyńca i ślad po Tobie zaginął.Jak wynika jednak z treści to poszukiwanie nowych modelek było przyczyną Twego milczenia.Zdjęcia jak zwykle profesjonalne.To co Ci powiem zabrzmi może banalnie:zło dobrem zwyciężaj i wybaczaj nie 7 a 77 razy to jedyny sposób by zmienić ten okrutny czasami świat.Nie poddawaj się ,nie zmieniaj bądź dobry bo wierzmi to się opłaca.Pozdrawiam:*)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mucharyniec jest w planach na przyszły rok (kwiecień lub maj). Sam na pewno tam nie pojadę, nie chciałbym tam utknąć i się zgubić w samotności. A z kimś raźniej. Póki co mam na oku opuszczoną stację paliw. Muszę ją sfotografować. Ma w sobie coś, wywołuje ciarki. Przejeżdżałem koło takiej jakiś czas temu i jest bardzo zaniedbana. Utkwiła mi w głowie i na pewno tam wrócę. Może nawet w grudniu.
      Użyłaś mojego ulubionego cytatu bł.ks.Popiełuszki.
      Zawsze staram się wybaczać i naprawiać, a nie wymieniać na nowe. Dobro zawsze się opłaca.Zawsze gdy mam okazję pomóc komuś, bez wahania robię to. A zwykłe dziękuję potrafi dać satysfakcję i zmotywować.
      Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam;*

      Usuń
  5. Koci model przepiękny, uwielbiam rude kociaki :D Zdjęcia bardzo ładne :) Jeżeli chodzi o ludzi... niestety, ale niektórym sprawia przyjemność smutek innych :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1