Okopy i tajemicze ruiny

Ostatnio nie ma dnia, bym nie odwiedził lasu. Wczoraj mi się poszczęściło i udało się nazbierać 6 dużych koszy grzybów (i znów nie zrobiłem zdjęcia z wrażenia...). Nie ważnie, że cały przemokłem :). Grzybki już zamarynowane, czekają na degustację :D. 

Tajemnicze ''coś''. Z tego co mi się udało dowiedzieć, jest to pozostałość z II Wojny Światowej. Takich ruin jest mnóstwo w moim lesie. Najbardziej tajemniczą budowlą jest niedokończony most. Znajduje się on w samej głębi lasu, gdzie płynie strumyczek (czyściutka i górsko zimna woda). Bardzo ciężko tam trafić i chyba ja znam to miejsce. Nikt nie wie czemu miał służyć ten most. Kiedyś dodam zdjęcia (bardziej na wiosnę, gdy dzień będzie dłuższy. Nie chcę się zgubić w tym miejscu.). Oprócz tajemniczych budowli w pobliskim lesie, znajdują się w nim też porozrzucane groby nieznanych żołnierzy oraz liczne okopy. Wszystko to pozostałości z I i II wojny. Informacji brak na ich temat. Szkoda,bo bardzo mnie to interesuje.



Tu tego nie widać, ale jest to jeden z większych okopów. Z tyłu znajduje się charakterystyczny, głęboki rów. 


Tylko tyle było jarzębiny (przynajmniej u mnie ;d).

 




Komentarze

  1. Super post! Gratuluję owocnych zbiorów. :) Bardzo się cieszę, że wprowadziłeś w blogowe życie moją sugestię. Fajnie było się dowiedzieć czegoś o lesie, w którym kryją się tajemnice. Super uczucie, gdy zna się jakieś miejsce, o którym nie wiedzą inni. Na zdjęcia sobie jeszcze trochę poczekam - do wiosny. :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek Ci podziękuję :). Twoja sugestia była strzałem w dziesiątkę. Lepiej wyglądają zdjęcia przy których znajduje się opis. Podejrzewam, że niektórzy mogą wiedzieć o tym miejscu (sporo butelek po piwie można znaleźć w okolicy mostu). Zdjęcia na pewno się pojawią :).
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie miejsca! Super, że masz je tak blisko. Próbowałeś popytać w gminie o to co działo się w tym lesie? Może mają jakieś informacje. Albo odwiedź jakiś starszych ludzi z Twojej miejscowości, może pamiętają coś ze swoich doświadczeń albo z opowiadań rodziców. Bardzo mnie zaciekawił ten temat. Mam nadzieje, że uda Ci się zgłębić wiedzę i napiszesz o tym post!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1