Moja nieobecość i fotorelacja

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności w świecie blogów. Brak czasu zmusił mnie na chwilowe porzucenie, tego co lubię robić. Niestety nie jestem w stanie nadrobić zaległości, których trochę mi się nazbierało przez moją nieobecność. Zostawiajcie ślad po sobie w komentarzach, a ja na pewno odpowiem i zajrzę do Was :)

Dziś fotorelacja z ''nieczynnej'' drogi. Dokładniej jest to wyłączony z ruchu odcinek DK19 Lublin - Kraśnik. Fragment ulicy jest zamknięty ponad rok, ze względu budowy obwodnicy. Da się tam wjechać i można się poczuć jak na ulicy widmo. Kiedyś oblegana samochodami, a dziś pusta. 
Prawdopodobnie za jakiś czas trasa znów będzie czynna, ale będzie już prowadzić do innych miejscowości. 
Tak to wygląda dziś:
Odcinek zamkniętej ulicy ma jakieś 2-3km. 
 


 Kiedyś znajdował się tu hotel oraz restauracja. Dziś już nieczynne.


''BOHATEROM RUCHU OPORU AL.  BCH. AK. POLEGŁYM W WALCE Z NAJEŹDŹCĄ HITLEROWSKIM ORAZ WIĘŹNIOM ZAMKU LUBELSKIEGO POMORDOWANYM W TYM MIEJSCU W LATACH 1939 - 1844.''




  
Tu się znajdowała mała zajezdnia autobusowa. 










 


Komentarze

  1. Super, że wróciłeś! :) Trochę niepokojąca była Twoja długa nieobecność, ale najważniejsze, że wszystko u Ciebie w porządku. :) Jak widać wszystko się zmiana, coś jest zamykane, by wkrótce zostało ponownie otwarte. Pięknie wyszły zdjęcia, na których widać drogę, a po obu stronach drzewa przybrane w jesienne liście zbiegają się w jednym punkcie. :) Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło zobaczyć komentarze, w których widać że ktoś czekał na moje wpisy. Jak widać już jestem i wszystko u mnie dobrze:). Dziękuję Ci za komentarz i również Cię pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Fajnie że wróciłeś ;) Miło zobaczyć takie zdjęcia i tyle słońca:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłem :) Słońca nie brakuje przez ostatnie kilka dni, ale zimno...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. A już myślałam, że zniknąłeś ;> Cieszę się, że wróciłeś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za duży jestem, żeby tak po prostu zniknąć :). Miło że ktoś się cieszy moim powrotem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1