Most dla zwierząt

Jestem bardzo ciekawy świata. Jakiś czas temu zobaczyłem jak budują w mojej okolicy most dla zwierząt. Oczywiście zainteresowało mnie, jak to wygląda na górze. Wybrałem się tam z aparatem i zrobiłem kilka zdjęć. Niby nic nadzwyczajnego, ale byłem ciekawy.

Tak to wygląda z dolnej perspektywy. Zwykły most :D.

Tutaj widok boczny. Bardzo trudno było się wdrapać na ten most. Jest on otoczony ogrodzeniami. Dodatkowo trzeba przejść przez las.

Taka kolorowa dróżka mnie tam prowadziła:).
W oddali widać zaczynający się most. Przypomina on wielką łąkę :).




Tak to wygląda na górze.


Wzdłuż mostu ułożone są liczne kamienie oraz pnie drzew.
 

Mimo, że most znajduje się nad bardzo ruchliwą ulicą, na górze panuje cisza i spokój.



 



 

Komentarze

  1. Przepiękna dróżka Cie tam prowadziła. :) Czyli jeśli dobrze zrozumiałam na moście dla zwierząt rośnie trawa i drzewa, żeby zwierzaki mogły sobie swobodnie przechodzić na drugą stronę w naturalnych warunkach (bezstresowo), tak? Fajna inicjatywa. Super, że przybliżyłeś ten temat, bo faktycznie to całkiem ciekawe. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, tylko błocista ;d (na zdjęciu nie widać).
      Tak. Na moście jest trawa, rosną drzewa. Przypomina to trochę łąkę :). No i dzięki temu zwierzaki czują się tam swobodnie (tak jak napisałaś):). Cieszę się, że post się podoba :).
      Gorąco pozdrawiam!;*

      Usuń
  2. Nigdy o tym nie słyszałam ;) ktoś wpadł na świetny pomysł :) Dziękuje za odwiedziny, świetny blog. Zostaję na dłużej, obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą metodę stosuje się od dawna, tylko mało kto o tym wie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Aaa. Dziękuję za obserwację!

      Usuń
  3. Great photos! :)
    PS: Would you like to follow each other? Let me know on my blog. <3

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie uchwyciłaś kolory na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Nigdy nie wpadłam na pomysł, żeby zobaczyć, jak wygląda taki most z góry. Zawsze myślałam, że to po prostu most. Dzięki za uświadomienie mi jego niesamowitości! Muszę zobaczyć coś takiego na żywo. Zdaje się szalenie inspirujące! No i świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zobaczenia takiego mostu. Niby nic, ale takie małe rzeczy cieszą najbardziej i przy okazji można zaspokoić ciekawość :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1