Zabawa światłem

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję ciekawe efekty świetlne, które można uzyskać ze zwykłych lampek, kuli disco oraz (tu ciekawe) zegarka. Zdjęcie powyżej to oczywiście kula disco. Fajny efekt, którego gołym okiem nie da się dostrzec. 
Zapraszam do kolorowego wpisu!:)


Niebieski - mój ulubiony kolor. 
Taki efekt jest widoczny po włączeniu kuli. Kolory cały czas się zmieniają:). 
Do tego zdjęcia użyłem szklanej buteleczki z perfumami, latarkę oraz kubek widoczny w tle. Takiego efektu się nie spodziewałem. 
A to nic innego jak świecący zegarek, który zmienia kolory :).
 

 
 
 
 

Komentarze

  1. Super post! ;) Chyba zakupie ten zegarek :D Lubię wszystko co świeci hah ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świecące przedmioty przykuwają uwagę :D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jak zwykle śliczne zdjęcia ;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wstawiłeś taki optymistyczny post. :) Tytułowe zdjęcie oraz to drugie wydają mi się najfajniejsze. :) I już wiem jaki kolor lubisz najbardziej. :D Widzę, że rozwijasz bloga, zaktualizowałeś zakładki, super. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski - kolor nieskończoności. Dlatego go lubię:).
      Zabrałem się za tego bloga, jest już ze mną parę lat, troszkę przeżył moich wzlotów i upadków. Będę go rozwijał :).
      Pozdrawiam i dziękuję <3

      Usuń
  4. Wow, naprawdę świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, bardzo pomysłowy :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Postaram się jeszcze zaskoczyć!:)

      Usuń
  7. Uwielbiasz zaskakiwać nas Swoimi pomysłami.Widzę,że Masz wiele wspólnego ze znanym przynajmniej mi POMYSŁOWYM DOBROMILEM.Efekty wspaniałe.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowo odkryłem te efekty. Wziąłem aparat, a potem samo poszło:).
      Bardzo się cieszę, że zaskoczyłem! Na tym z pewnością nie skończę :)
      Dziękuję i pozdrawiam!:)

      Usuń
  8. Ciekawe. Ale jesteś kreatywny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1