Zimowe krajobrazy #3

To już przedostatnia część z tej serii. Gdy ją zakończę, to wydaje mi się że będziecie mile zaskoczeni moimi fotografiami, które czekają na publikację :).





Ostatnio spodobały mi się zdjęcia wykonywane ''pod światło''. To jedno z nich.
Kolejne takie zdjęcie. Jest to wiadukt kolejowy/

Widoczek na okolicę :).

Tory. Motyw, który można fotografować bez końca.

Dobrze, że nie najechał pociąg :D.



Nawet mój cień się załapał :)

Ładnie wyglądają takie dróżki.



Dobranoc :)







Komentarze

  1. Przypomniało mi się właśnie w tym momencie, że ja w tym roku jeszcze nie wyszłam z aparatem na zimowy krajobraz... super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba ostatni dzwonek, by wyjść. Zaraz marzec i już śniegu może nie być :)
      Dziękuję i pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Dobry fotograf plus piękne widoki zawsze równa się niesamowite zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dobrego fotografa jeszcze mi dużo brakuje, ale ćwiczę :).
      Dziękuję bardzo za Twoją opinię :)

      Usuń
  3. Rzeka z pierwszej fotografii świetnie się prezentuje.Cień fotografa uroczy.Wszystkie zdjęcia przypominają mi oblicze prawdziwej zimy, której u mnie brak.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne widoki! :) Widzę, że żyjesz trochę na krawędzi. :p Całe szczęście, że nie nadjechał pociąg, ale w końcu czego się nie robi dla pięknego ujęcia? ;) Ośnieżone dróżki wyglądają pięknie. :) Lecę do poprzedniej części. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym, żeby mi wychodziły tak piękne zdjęcia pod światło! Cudownie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1