***



W ładny sposób udało mi się uchwycić płatki śniegu.

Udanej niedzieli!












Komentarze

  1. Zdjęcia świecy skojarzyły mi się z zadumą i trochę smutkiem. Chociaż wiem, że świeczki tworzą też taki fajny klimacik. :) Zaciekawiło mnie zdjęcie przedstawiające gwiaździste niebo. Co to za efekt? Super jest ta kula z ostatniej fotki. :) Wszystkie Twoje zdjęcia mają jakiś taki klimat, są bardzo spójne. Super!
    Miłej niedzieli. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * nie zauważyłam podpisu, że to płatki śniegu. :D

      Usuń
    2. Tak, to płatki śniegu :). Nowy aparat jest bardzo czuły na tak drobne szczegóły, co naprawdę cieszy oko. Świeczki w domowym zaciszu dają dużo pozytywnej energii :). Dziękuję xs bardzo miłe słowa :)

      Usuń
  2. Zawsze się cieszę kiedy w końcu uda mi się wejść na bloga a tu tyle nowego :D Bardzo podobają mi się te zdjęcia ;) Moim zdaniem najlepsze do tej pory :) Idealnie wpasowały się w mój gust :)
    Udanego tygodnia :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekają dużo lepsze na publikację :)
      Niezmiernie się ciszę, że zdjęcia Ci przypadły do gustu :)

      Usuń
  3. Wszystko od początku do końca przemyślane.Najpierw ogrzałeś nas płomieniem (pierwsze 4 zdjęcia). Potem otuliłeś puchem z kaktusów-przygotowując na spotkanie z płatkami śniegu.Zmyłeś go z nas kroplami deszczu, osuszyłeś na siatce.Podałeś na rozgrzewkę kubek ciepłej kawy,odziałeś w kraciastą koszulę i na koniec umieściłeś w szklanej kuli.Gratuluję pomysłu(zdjęcia oczywiście są super)Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałem, że można to ująć w tak piękne słowa ^^.
      Bardzo kreatywna odpowiedź na zdjęcia, aż człowiek się uśmiecha od razu po takich słowach :).
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1