NOWY WYGLĄD BLOGA!

Witam po kolejnej dłuższej przerwie!

Co tu pisać... Sami widzicie, iż blog zmienił swoją szatę graficzną. Jeśli czegoś nie zauważyłem i wymaga to zmiany - piszcie mi o tym w komentarzu :).

A teraz krótki przewodnik :D.


Po kliknięciu w ikonę w lewym górnym rogu (ukryty pasek boczny), to ukaże się nam takie coś:
Na tym pasku ukryłem takie gadżety jak: ostatnio dodane, zgłoś nadużycie oraz obserwatorów bloga. W najbliższym czasie pojawi się też przycisk odsyłający na fb.
Jeśli chodzi o ''ostatnio dodane'' to nic się nie zmieniło. Zostawiłem podział na miesiące.
Po kliknięciu w ikonę lupy w prawym górnym rogu, możemy wyszukiwać posty po nazwie. Przydatna moim zdaniem funkcja.
Po kliknięciu w dowolną zakładkę pod nazwą bloga, ukaże się nam podobny widok. Posty są ułożone od najnowszego do najstarszego. No i zapanował tu porządek (jednolita czcionka).

Mam nadzieję, odnowiony blog Wam się spodoba. A jeśli nie lub chcecie bym coś zmienił, to piszcie o tym w komentarzu :)

A teraz do zobaczenia wieczorem!:)


Komentarze

  1. Super, że dodałeś taki przewodnik, teraz będzie się można szybciej połapać co gdzie się znajduje i przyzwyczaić do nowego wyglądu bloga. :) Też uważam, że opcja wyszukiwania jest na blogu niezwykle przydatna, nie tylko dla Czytelników, ale dla autorów bloga też. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej wyszukiwarce w dokładnie taki sam sposób pomyślałem :)

      Usuń
  2. Uważam, że jest to zmiana jak najbardziej na plus.
    Chociaż muszę przyznać, że troszkę tęsknie za tym starym wyglądem, gdy tło było głównym motywem bloga.
    Przyzwyczaję się! A nowi odbiorcy na pewno się ucieszą z takiego wyglądu!
    Pozdrawiam! malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba iść do przodu, a zmiany są konieczne w rozwoju bloga :). Kto wie, może wrócę z tym tłem ale będzie ono w miejscu loga. Dziękuję za wyrażenie opinii :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Miłego dnia! :)

Popularne posty z tego bloga

***(Życie to rzeka)

Ruiny zamku w Bychawie #1